هاروت و ماروت
کشکول ماه نشان
پنج شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 6:27 ::  نويسنده : عبدالله

آن دو فرشته را با فرشته سومى به دنيا فرو فرستاد، و آن دو مجذوب زهره شدند و خواستند با او زنا كنند و شراب خوردند و آدم كشى كردند و خداوند آنان را در بابل عذاب فرمود و جادوگران؛ از آن دو سحر و جادو می ‏آموختند و خداوند آن زن را مسخ كرده به صورت اين ستاره يعنى زهره درآورد. امام عليه السّلام فرمود: پناه بر خدا از اين سخنان! بتحقيق فرشتگان الهى در پرتو الطاف خداوند معصوم و محفوظ از كفر و اعمال زشتند، خود در باره ‏ایشان فرموده: «از فرمان خداوند سرپيچى نمی ‏كنند و آنچه امر شده ‏اند انجام می ‏دهند- تحريم: 6»، و فرموده: «و او راست هر كه در آسمانها و زمين است، و آنان كه نزد اويند (يعنى فرشتگان) از پرستش وى گردنكشى و بزرگ منشى نمی ‏كنند و خسته و مانده نمی ‏شوند. شب و روز خداى را به پاكى می ‏ستايند و سستى نمی ‏كنند- انبياء عليهم السّلام: 20 و 19»، و نيز در باره ملائكه فرموده:
 «بلكه [آن فرشتگان‏] بندگانى گرامی ‏اند. كه به گفتار بر او پيشى نگيرند و آنان به فرمان او كار می كنند آنچه را پيش روى آنهاست و آنچه را واپس آنهاست مى‏داند و جز براى‏ كسانى كه او پسندد و خشنود باشد شفاعت نمی ‏كنند و از ترس او بيمناكند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم با پیروی وترویج معارف اسلامی در کلیه مراحل زندگی پیروز و سربلند باشید. @Asemaneabima
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان dosti و آدرس mahe14.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 584
بازدید کل : 61055
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1